Aku Pelangi - Joanna & Co -

Tuesday, April 21, 2009


Besh lagu ni..comey jek..
huhu..besh besh besh besh ~~~
dengar le---->




AKU PELANGI

Ku selalu di hati

membuai rayumu

hiasi dunia sepimu

seukir senyuman dariku

mengegar mayamu

kau segalanya bagiku


Takkan setia takkan kembali

bawa dirimu dan tinggalkan ku

ke matamu lihatlah diriku

aku pelangi yang dinanti


Ku sinar cahayamu

disaat indahmu juga waktu resahmu

ku lukisan imagimu

kini kau membisu setelah ku tiada


Takkan setia takkan kembali

bawa dirimu dan tinggalkanku

ke matamu lihatlah diriku

aku pelangi yang dinanti

Berharap bayangku pulang

nikmati tiada ku

ohh ooo...


Ke matamu lihat diriku

aku pelangi yang dinanti

buka matamu

lihat diriku

aku pelangi...


Aku Pelangi - Joanna & Co





0 comments:

u make me wanna la la la

Today Is...

A time for us

FACEBOOK

COLOURFULSHAWLS

COLOURFUL WEAR BLOGSHOP

Followers

Jom borak

Powered by Blogger.