aku tak percaya cinta??

Sunday, May 3, 2009





hehehe...de sape2 yg tak percaya CINTA?
ketika daku mendengar lagu dan amati lirik lagu liyana jasmay ni,
byk yg btol..
de yg cpt2 nk kapel ataupun berchenta..
de yg cpt perasan de org tu ske kt die,
tak jual mahal ke memilih?,
de yg tunggu cinta yg datang: xnk cri langsung,
de yg btol2 xske bercinta sbb lbih ske berkwn..

ermmm btol ka???



Hey hey hey hey

Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Namaku tak perlu disebutkan
dari suara pasti kau kenalku
rupaku tak payah dibayangkan
memang kau tak rugi bertemuku

Ku selalu lihat dari jauh
kutahu kaupun rasa sesuatu
bila kau perlu diriku tiada
biar menjadi misteri hidupmu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey

Memang benar kau jadi rebutan
ramai gadis yang terpikat denganmu
tapi aku beza dari semua
bukan aku menjual mahal

Kerana ku cukup semua
hanya tiada hmmm teman lelaki
sekadar sekadar cuci mata
melihat lelaki seperti kamu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Baru semalam aku bermimpi bertemu kamu
Peliknya rasa lantas kutersedar
Aku tak percaya


ngeh3..sebenarnye daku nk promote lagu nih!
sbb daku memang suke si die nih -------->
chaiyok liyana jasmay! :)

7 comments:

ARA AMNAN said...

wah u jd media for liyana jasmay..

hikhik..
dpt byrn???

nGee..

sore die sdp jgk..

Salsabella Bella said...

mesti la dapat..tau brp? ngeh3..itu rhsia daku sama si somey liyana =p

mizz annie said...

ani pon suke liyana jasmay..die cute gile lah..lagu die cm avril sket kn?

Raja Nadiah said...

x percaya cinta
wakakakaakak
:D
best ker pd?
ok la
best gak
hehe

BeMiE said...

CAmner nak bagi kasik percaya cinta eyk?.. kekekke (Jumpa BeMie Kot) heheh

♥ Xett Hereen ♥ said...

suke gilew same liyana jasmay jugak!
ngahahaaa

Lyaa Suriany said...

he..hallo there...aceli lya pn suke lgu ni...suke lriknye......tp stu je spoil...kalo liyana jasmay perform live lgu ni...agk hancus...seriously.........law dgr kt hot f.m mmg besh...wat eva pn satu pujian wat liyana coz berani...

u make me wanna la la la

Today Is...

A time for us

FACEBOOK

COLOURFULSHAWLS

COLOURFUL WEAR BLOGSHOP

Followers

Jom borak

Powered by Blogger.